ماشین از صفری دسته خودمه تمام مصرفیاشم عوض کردم مثل تسمه تایم تسمه دینام شمع وایرها صافی بنزین و چهار حلقه لاستیک نو...زاپاس هنوز استفاده نشده کارکردش ۷۶هزرتا و کاملا بدون رنگ...
خیلی خیلی جزئی خط و خش داره که اصلا به چشم نمیاد.فقط یه مقداری اسید پاشیده روش به از خدا بی خبر
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.
ماشین از صفری دسته خودمه تمام مصرفیاشم عوض کردم مثل تسمه تایم تسمه دینام شمع وایرها صافی بنزین و چهار حلقه لاستیک نو...زاپاس هنوز استفاده نشده کارکردش ۷۶هزرتا و کاملا بدون رنگ...
خیلی خیلی جزئی خط و خش داره که اصلا به چشم نمیاد.فقط یه مقداری اسید پاشیده روش به از خدا بی خبر
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.