سلام دوستان ماشین موتروگیرباکس سالمه. بیمه داره رینگ اسپرت16 داره.
کمی خرج داره. ازقیمت کم میکنم.
شادوپیروزباشید
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.
سلام دوستان ماشین موتروگیرباکس سالمه. بیمه داره رینگ اسپرت16 داره.
کمی خرج داره. ازقیمت کم میکنم.
شادوپیروزباشید
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.