توضیحات فروشنده
سلام عرض ادب و احترام
((توضیحات کامل بخونید بعد تماس بگیرید ))
ماشین از ابتدا صفری دست خودمون بوده و بسیار کم کارکرد تک برگ سند میباشد.
ماشین با حساسیت بالا نگهداری شده و درحدصفر درجه 1 میباشد.
بدنه کاملا تمیز و بی رنگ بیرنگ میباشد.
شاسی ها و سینی ها کاملا سالم و پلمپ بدون کوچکترین ترک و ضرب
(پیچ تا پیچ ماشین به شرط کارشناسی کل ایران )
موتوری فنی برقی همه کاملا سالم میباشد. کولر بخاری کاملا سالم. تمامی مصرفی ها و جلوبندی و... تازه سرویس شده. ماشین ریالی خرج نداره با ضمانت میدم. این ماشینو با بقیه ماشین ها مقایسه نکنید. این ماشین ریالی خرج داشت بامن. این ماشین به درد کسی میخوره میخواد با خیال راحت سوار بشه. [ یاعلی ]
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.