به علت نیاز مالی زیر قیمت دارم میدم۔ دوساله زیر پای خودمه فنی سلامته ۔ دوتا لاستیک ۹۰ درصد داره تازه باربندم زدم۔ هیچ مشکلی نداره همه چیش سالم و آماده است۔ ماشین پوسیدگی نداره خشک خشکه
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.
به علت نیاز مالی زیر قیمت دارم میدم۔ دوساله زیر پای خودمه فنی سلامته ۔ دوتا لاستیک ۹۰ درصد داره تازه باربندم زدم۔ هیچ مشکلی نداره همه چیش سالم و آماده است۔ ماشین پوسیدگی نداره خشک خشکه
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.