هوندا۱۲۵پنج دنده انجین سالم.شتاب عالیه.فقط ظاهری خرج داره.لاستیک و کمکها ظعیفه.دست نوشته میدم.برقیها سالمه.
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.
هوندا۱۲۵پنج دنده انجین سالم.شتاب عالیه.فقط ظاهری خرج داره.لاستیک و کمکها ظعیفه.دست نوشته میدم.برقیها سالمه.
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.
لطفا پیش از انجام معامله و پرداخت هرگونه وجه، از صحت آگهی اطمینان حاصل نمایید.