توضیحات فروشنده
شماره موتور داره.دست نوشته ازخریداردارم.مورد قانونی اثلا نداره.لاستیکها وکمکها سالمه.کیلومتر و برقیهاسالمه.سبد و تک بند فابریکی داره.روکش صندلی نوشده.تمامی قطعات انجین وگیربگس نوشده.شتاب عالی.1سال بارضایت دارمش
لطفاً هنگام تماس حتماً اعلام کنید که از طریق برنامه کارتِک تماس گرفتهاید.